Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

aamupäivätunnelmia

maanantai 14. syyskuuta 2009

aamupäivätunnelmia

Kansiksen tehtäviä lohisalaatin keralla.

Kauheaa kun ei ole vielä oikein tottunut tähän kouluhommien tekemiseen. On vähän sellainen olo, että apua pitääkö mun tehdä läksyjäkin, mikä dead line? :D Juuri lueskelin parinkymmenen sivun kansismateriaaleja ja rupesin väkertämään kinkkisiä tehtäviä. Mutta vitsit täytyy silti sanoa, että tuntuu niin hyvältä opiskella!!:) Oon niin liekeissä näitten tehtävieni kanssa, tokaa sivua kirjoittelen jo ja tää on paljon mulle ainakin näin alkuun! :D

Iltapäivemmällä onkin vuorossa matikan luentoa, katotaan pysynkö vielä tänäänkin kärryillä, hih!

Tunnisteet:

4 kommenttia:

Blogger Laura K kirjoitti...

mulla on samanlainen laskin ;) ps. ootko sää ite koodannu tän sivun ulkoasun vai miten sää oot saanu tästä tälläsen. Mä en tykkää mun blogin siitä valmiista ulkoasusta nimittäin ollenkaan :(

14. syyskuuta 2009 klo 22.01  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

saisko ton lohisalaatin ohjeen? näyttää ah-niin-herkulliselta!!! <3 :)

14. syyskuuta 2009 klo 23.36  
Blogger lintu kirjoitti...

Loora: Itse oon joo koodannut:)

Anonyymi: Lohisalaatin ostin valmiina, joten eikun vaan kauppaan ostamaan Saarioisen pyöreissä purkissa olevia salaatteja siis:)

15. syyskuuta 2009 klo 8.27  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

rofl, hassuu ku yrität pätee tolla avoimella yliopistolla :Ddd

16. syyskuuta 2009 klo 18.21  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu