Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

silent

perjantai 13. helmikuuta 2009

silent

Heheei!

Niinkun varmaan huomasittekin niin oon pitänyt paripäivää vähän hiljaiseloa täällä blogin puolella. Oon ollut siis kipeä enkä oo oikein koneelle päässyt eikä oikeestaan oo ollut mitään hirveää tarvettakaan tulla kipeänä mitään tarinoimaan. Nää paripäivää on siis mennyt mukavasti vällyjen alla kylmyydestä täristen hirveän päänsäryn ja pahanolon avittamana :s Ekana päivänä kun yritin päätä tyynystä nostaa niin meinasin pyörtyä, joten se kertoo varmaan olosta vähäsen! Mutta nyt oon onneksi paranemaan päin :)

Huomenna ystävänpäivä, can't wait kun on kaikkea kivaa suunnitteilla!

Tunnisteet:

5 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Pikaista parantumista sinne!<3

13. helmikuuta 2009 klo 14.26  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Paranemisia sinne, itekki oon kärsinny viikon flunssasta ja tappoohan tää on :/ :)

13. helmikuuta 2009 klo 16.09  
Blogger Johanna kirjoitti...

Aijj, paranteles itsesi pian!

13. helmikuuta 2009 klo 18.04  
Blogger Hilla kirjoitti...

Paranemisia=)
Toivottavasti pääset taas pian kirjoittelemaan tänne, sun blogis on mun ehdoton suosikki!

13. helmikuuta 2009 klo 19.31  
Blogger lintu kirjoitti...

Anonyymi: kiittii :)

Tytteli: sitäpä juuri :s

adriana: parantelin!

Hilla: kiitti :) tänään oon jo taas siinä kunnossa, että kirjottelu onnistuu taas! ja kiitos söpöstä kommentista<3

14. helmikuuta 2009 klo 10.40  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu