Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

lehtiselailuja

sunnuntai 21. joulukuuta 2008

lehtiselailuja

Viikonloppu on sujunut varsin rennoissa meiningeissä. Ollaan leikitty kotia, ollaan nimittäin pikkuveljen ja koiran kanssa oltu kolmistaan kotosalla, kun isi ja äitipuoli ovat Saksassa joulumarkkinoilla. Tätä voisi melkeen kutsua viikonloppu äitinä -jutuksi, heh. Ainakin on saanut harjoitusta kakkavaippojen vaihtoon tulevaisuutta varten, yök! :D

Nojoo, eiliseltä kauppareissulta lähti mukaan ruotsalainen muotilehti CHIC. Sitä selaillessani törmäsin trendiin, josta en voi kyllä sanoa pitäväni. Nimittäin nuo tuollaiset valkaistut farkut. Jotenkin ne eivät vaan yhtään miellytä mun silmää. En kyllä varmaankaan tuollaisia haluaisi pukea päälleni (vaikka niinhän mä silloin pilleistäkin sanoin kun trumpettilahkeet olivat muodissa). Oonko ainoa, joka ei tästä trendistä ole innostunut?


Lehteä selaillessani törmäsin myös vallan ihanaan asukokonaisuuteen! Tuo hopeinen glittermekko yhdistettynä tuohon mustaan hiuspantajuttuu ja mustiin gladiaattorityylisiin korkkareihi, ihanuuus! Yleensä mä olen ollut niiden joukossa, jotka eivät kauheasti noista kokopaljettijutuista syty, esimerkiksi niistä paljettileggareista en oikein perusta, mutta tämä mekko valloitti kyllä samantien. Tuossa olisi ideaa uudenvuoden varalle, joten paljettijahtiin siis :)


Tein lehdestä myös vielä yhden mielenkiintoisen löydön Tukholmanmatkaa silmälläpitäen, mutta siitä lisää myöhemmin!

Tunnisteet: , ,

7 kommenttia:

Blogger Anna kirjoitti...

mä kyllä diggaan noita valkaistuista farkuista. mutta mielipide asia : ) myös paljettimekko näytti upealta ! täytyy ehkäpä itsekin tutustua kyseiseen lehteen:)

21. joulukuuta 2008 klo 14.27  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä taas oon tosi mieltynyt valkaistuihin farkkuihin ja sellaisia itselleni oon jo himoillut. Sinänsä outoa koska usein oon aika epäileväinen uusien juttujen suhteen, esim. mulla oli kanssa toi alkuhämmennys pillien suhteen ja nyt taas en oikein muita farkkuja pidäkään. :D

21. joulukuuta 2008 klo 21.10  
Blogger inni kirjoitti...

Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

21. joulukuuta 2008 klo 22.31  
Blogger inni kirjoitti...

Minäkään en pidä valkaistuista, jotenkin tuovat mieleen ns. "pissisfarkut", joissa on tummalla pohjalla reisien kohdalla valkoiset läikät sekä takamuksessa. Yök!
Kokovalkoiset ovatkin sitten ihan eri juttu :)

21. joulukuuta 2008 klo 22.31  
Blogger lintu kirjoitti...

Anna: jep mielipideasiahan se on :) mulle tuli nyt kyllä kauhea vimma saada tuollainen paljettimekko!

Miia: jep alkuhämmennys vaivaa yleensä muakin eli saa nähdä että tullaanko noita valkaistuja loppupeleissä näkemään munkin jaloissa :D

janmau: jep kokovalkoisista tykkään minäkin :)

22. joulukuuta 2008 klo 8.58  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana paljettimekko! Lukiko siinä lehdessä minkä merkin se oli?
Ja valkaistut farkut on hyihyi jos multa kysytään.

22. joulukuuta 2008 klo 18.31  
Blogger lintu kirjoitti...

Luci: katsastin lehdestä ja tuo mekko on BikBokista. Jospa noita olis vielä jäljellä kun menen tukholmaan !!! <3

22. joulukuuta 2008 klo 19.26  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu